piątek, 25 maja 2012

INFO

Hej! Jak pewnie zauważyliście dawno nie dodałam nowego rozdziału, ale ten tydzień był okropny. Miałam bardzo dużo nauki. Wiecie, zbliża się koniec roku szkolnego, a nauczyciele wciąż prześcigają się w pomysłach na "uatrakcyjnienie" nam ocen. Planowałam napisać coś dzisiaj, ale musiałam się spakować, bo w poniedziałek jadę na wycieczkę i nie będzie mnie tydzień. Więc nowy pojawi się dopiero po 5 czerwca. Sorry, ale jutro mam występ, a w niedzielę festyn, a jego ominąć nie mogę:) Obiecuję, że będzie dłuższy. Zapraszam również na mój drugi blog http://onedirection296505.blogspot.com/. Dodałam tam pewne pytanie, bardzo zależy mi na odpowiedzi. Pa:)

4 komentarze:

  1. Czekam aż napiszesz ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno jakoś wytrzymam :P Zapraszam w miedzy czasie do mnie na http://4ever-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro już 7 czerwca/czerwiec (nie jestem pewna;D):( kiedy kolejny bardzooo proszę najszybciej jak się da!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń